Het meest complete en vitale digitale hart van uw kantoor

NEXTlegal (formerly known as Trivium Software) levert al meer dan 20 jaar betrouwbare geïntegreerde software voor de advocaat. Onze software is het digitale hart van uw kantoor waardoor u geen andere applicaties meer nodig heeft. U heeft alles zelf onder controle én krijgt geweldige support.

Alles-in-een

Met NEXTmatters profiteert u van een totaaloplossing – volledig geïntegreerde software – waarin alle functionaliteiten zijn gebundeld. Niet werken met tig schermen waardoor u door de bomen het bos niet meer ziet maar werken vanuit één helder overzicht.

Flexibel en aanpasbaar

NEXTmatters is volledig aan te passen aan uw dagelijkse praktijk. Door middel van onze extra modules kunt u NEXTmatters zo vormgeven dat u uw dagelijkse werkzaamheden zo efficiënt mogelijk kunt uitvoeren. Wij adviseren u graag!

Geweldige support

Wij maken het verschil met onze geweldige support. Van eenvoudig op te lossen vraagstukken tot lastige technische uitdagingen: we houden niet op tot dat alles weer werkt. Persoonlijk en specialistisch advies zonder keuzemenu’s en lange wachttijden.

Het digitale hart van uw kantoor

NEXTapp

Met de NEXTapp heeft u 24/7 inzicht in uw dossier- en relatiegegevens. Daarnaast kunt u direct met de app uw tijd schrijven op het goede dossier. Als u veel onderweg bent voor uw werk is de NEXTapp een onmisbaar hulpmiddel!

NEXTcall

NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken, eventueel voorzien van aanvullende notities, direct toevoegen aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op.

NEXTid

Met behulp van NEXTid en de scanoplossingen van RestPort Technologies kunt u vrijwel alle wereldwijd in omloop zijnde ID-documenten scannen, inspecteren, verifiëren en direct automatisch opslaan bij de juiste relatie.

NEXTportal

Met de NEXTportal heeft de cliënt 24/7 inzage in haar dossiers. Alle concepten, afschriften, correspondentie en afrekeningen zijn eenvoudig te raadplegen. Ook het uploaden van documenten zoals legitimatiebewijzen en het invullen van vragenlijsten is een fluitje van een cent.

NEXTcontroller

De NEXTcontroller biedt managementrapportages waarmee u als advocaat een volledig en goed beeld krijgt van uw kantoor. Op basis van de juiste informatie kunt u knelpunten binnen de organisatie vaststellen en waar nodig bijsturen. Op die manier kan uw kantoor efficiënter en winstgevender gemaakt worden.

NEXTscan

Met de NEXTscan kunt u eenvoudig binnengekomen stukken scannen en direct aan een dossier of relatie koppelen. Met deze oplossing hoeft u dus niet de documenten te scannen naar email. De gescande documenten komen direct in het desbetreffende dossier in NEXTmatters terecht.

NEXTacademy

Bij de NEXTacademy vindt u verschillende soorten trainingen en workshops. Door middel van deze trainingen kunnen medewerkers hun kennis verdiepen waardoor zij sneller en efficiënter gebruik leren maken van NEXTmatters.

NEXTsearch

Met NEXTsearch zoekt u rechtstreeks in documenten zoals notariële en onderhandse stukken. U kunt op deze wijze dus veel gemakkelijker aktes of passages in aktes terugvinden. Op die manier hoeft u niet weer opnieuw het wiel uit te vinden. Dit bespaart veel zoek- en studietijd.

NEXTflow

Met NEXTflow kunt u – met behulp van automatische taken – uw eigen werkprocessen automatiseren. Deze automatische taken worden, zoals het woord al zegt, automatisch gegenereerd op een dossier. Hiermee kunt u de efficiency binnen uw kantoor enorm verbeteren. Er zijn standaard meegeleverde workflows maar u kunt ze ook zelf bouwen. Zo kunt u ze helemaal afstemmen op de behoeftes van uw organisatie.

NEXTsync

Met NEXTsync is het mogelijk om de agenda en e-mail van NEXTmatters te synchroniseren met Outlook. Hiervoor wordt een koppeling gelegd tussen de Microsoft Exchange server en de NEXTmatters server. Afspraken die u maakt in de Outlook agenda komen dan automatisch in de NEXTmatters agenda te staan en vice versa.

Het digitale hart van uw kantoor

Kantoren die dagelijks
vertrouwen op NEXTmatters

Hoe pakken
we het aan?

Samen! U kiest niet elke dag een nieuwe software pakket. En wat we uit ervaring kunnen zeggen? Het is best een dingetje. Gelukkig hebben we dit inmiddels al honderden keren gedaan.

Tijdens het project bieden we continu inzicht in de voortgang in onze NEXTportal. Om de implementatie zo soepel mogelijk te laten verlopen en verwachtingen waar te kunnen maken, werken wij volgens onderstaande fases.

01Offerte
02Plan
03Inrichting
04Testen
05Training en instructie
06Livegang
07Support

Benieuwd naar onze diensten?

Wij denken graag mee over de beste softwareoplossing voor uw organisatie.

Bel ons. Wij zijn bereikbaar op 088 20 34 310 of