Status

KNB Signing Service

 

 

Als gevolg van de storing van afgelopen vrijdag bij de Signing Service van de KNB verloopt het ondertekenen van bijlagen van derden niet in alle gevallen goed. De visuele handtekening wordt bij deze bijlagen verticaal in de linkeronderhoek weergegeven. De KNB is samen met zijn softwarepartners bezig een oplossing voor dit probleem te vinden. Wij houden u op de hoogte van de voortgang en informeren u wanneer dit issue is verholpen.

Als alternatief kunt u deze documenten eventueel buiten NEXTassyst met de KeySign Connector van het Kadaster ondertekenen.

 

 

 

 

 

Mantis

Werkt er iets niet wat volgens u wel hoort te werken maar heeft het oplossen hiervan geen spoed? Of heeft u een wens die wij zeker in moeten bouwen in onze software?

Laat het ons weten via ons ticketsysteem Mantis Mantis

Benieuwd hoe we voor uw digitale hart zorgen?

Toch een collega spreken?

Komt u er toch niet helemaal uit of kunt u het niet vinden? Bel ons team advocatuur 088 20 34 310, team notariaat 088 20 34 320 of stuur een email naar servicedesk@NEXTlegal.nl.