Webinars

Agenda Webinars

Sinds ‘Corona’ werken we nu veelal digitaal of op ‘social distance afstand’ van elkaar. Een nieuwe realiteit waarin advocaten- en notariskantoren er alles aan doen om hun cliënten zo goed mogelijk te bedienen.

Zo ook bij NEXTlegal

Onze mensen hebben dagelijks contact met onze kantoren. Waar kunnen wij
kantoren in deze tijd in faciliteren. Uit veel van deze gesprekken blijkt dat er
vanuit de praktijk veel vraag is naar Webinars. Korte onderwerpen waar u
als medewerker/advocaat direct uw voordeel uit kunt halen. Tips&trucs in een
verkorte vorm van maximaal 3 kwartier.

 

Daarin faciliteren wij natuurlijk graag! Heeft u een idee voor een onderwerp om tijdens een volgende Webinar te bespreken? Laat het ons weten!

Kosteloos

De Webinars worden u kosteloos aangeboden.

Handleiding Zoom

De Webinars worden gegeven met Zoom. Van diverse kanten kregen wij de
vraag of we uit konden leggen hoe Zoom precies werkt. Daarom hebben we
hiervoor een handleiding geschreven. Deze kunt u hier downloaden.

NEXTmatters

Aanmaken van nieuwe medewerkers

18 mei 14:30 - 15:00 uur

In dit webinar van 30 minuten laten onze collega Roel u zien hoe u nieuwe medewerkers aanmaakt in FORTUNA en welke handelingen u moet verrichten op het moment dat een medewerker uit dienst treedt.

NEXTcontroller - het gebruik van dashboards en BI

22 juni 10:30 - 11:15 uur

Inzicht in cijfers en data wordt steeds belangrijker voor het efficiënt runnen van een juridisch kantoor. In de systemen van uw organisatie zitten verborgen inzichten die kunnen helpen de strategie van uw kantoor te plannen.

De NEXTcontroller biedt managementrapportages waarmee u als advocaat een volledig en goed beeld krijgt van uw kantoor. Op basis van deze informatie kunt u uw kantoor efficiënter en winstgevender maken.

In dit Webinar vertelt onze collega Johan u alle ins en outs van het gebruik van de NEXTcontroller. Hoe krijgt u het beste inzicht in uw bedrijfsvoering en daarnaast heeft u alle gelegenheid om vragen te stellen aan Johan.

Efficiënter werken met behulp van intelligente modellen

29 juni 10:30 - 11:15 uur

Met behulp van intelligente modellen kunt u veel sneller en gemakkelijker documenten opstellen. U hoeft niet meer te knippen en plakken. Op basis van een vraag en antwoord spel wordt het model automatisch voor u samengesteld. Hiermee bespaart u tijd en en geld.

In dit Webinar laat onze collega Johan zien wat de voordelen van het werken met intelligente modellen zijn en hoe u hiermee werkt vanuit NEXTmatters. Daarnaast heeft u alle gelegenheid om vragen te stellen aan Johan.

FORTUNA

Aanpassen tarieven in FORTUNA

11 mei 14:30 - 15:00 uur

In dit Webinar laat onze collega Roel u alles zien over het aanpassen van tarieven in FORTUNA.

Het gebruik van dashboards en BI met behulp van de FORTUNAcontroller

08 juni 10:30 - 11:15 uur

Inzicht in cijfers en data wordt steeds belangrijker voor het efficiënt runnen van een juridisch kantoor. In de systemen van uw organisatie zitten verborgen inzichten die kunnen helpen de strategie van uw kantoor te plannen.

De FORTUNAcontroller biedt managementrapportages waarmee u als advocaat een volledig en goed beeld krijgt van uw kantoor. Op basis van deze informatie kunt u uw kantoor efficiënter en winstgevender maken.

In dit Webinar vertelt onze collega Johan u alle ins en outs van het gebruik van de FORTUNAcontroller. Hoe krijgt u het beste inzicht in uw bedrijfsvoering en daarnaast heeft u alle gelegenheid om vragen te stellen aan Johan.