Het DNA van NEXTlegal

Elke dag proberen wij uw (werkende) leven als advocaat, notaris of bedrijfsjurist aangenamer te maken. Dit doen wij al meer dan 20 jaar voor inmiddels bijna 500 advocaten-, notariskantoren en Corporate Legal afdelingen.

  • Alles-in-één software oplossing +
  • uitmuntende service =
  • een vitaal kloppend digitaal hart .

Steeds meer professionals sluiten zich hierbij aan.

5 kernwaarden

Wij bieden u een vitaal kloppend digitaal hart en bevrijden u graag van complexe en gedateerde software.

Dit doen wij door middel van vijf kernwaarden waar u ons aan mag houden.

Lees ze snel:

1 Wij leveren een totaaloplossing die uw (werkende) leven aangenamer maakt

Wij leveren een totaaloplossing – volledig geïntegreerde software – die gebruikers optimaal ondersteunt, intuïtief werkt en zo het (werkende) leven een stuk aangenamer maakt. Wij geloven niet in een best of breed aanpak maar in een alles-in-een oplossing waarin alle kernfunctionaliteiten zijn gebundeld.

 

Niet werken met tig schermen waardoor u door de bomen het bos niet meer ziet maar werken vanuit één helder overzicht. Bevrijdt uzelf van die belemmerende bomen en zet de volgende stap met NEXTmatters/NEXTassyst.

2 Het contact is kwalitatief, persoonlijk en gebaseerd op gelijkwaardigheid

Persoonlijk contact is een van de onderdelen die ons werk zo leuk maakt. Samen proberen we onze klanten zo gelukkig mogelijk te maken. Dat betekent dat we de klant áltijd proberen te helpen, ook als het probleem niet door onze software wordt veroorzaakt.

 

We behandelen onze klanten altijd zoals wij zelf behandeld willen worden en dit verwachten wij ook van de klant. Dat laatste is belangrijk, want klanten die ons niet gelijkwaardig behandelen, passen wellicht beter bij een andere leverancier.

3 We ontwikkelen voor en met de klant

Of het nu gaat om onze service, producten, of diensten: de mening van onze klanten is voor ons het allerbelangrijkste. De feedback die we van klanten krijgen, vormt de voedingsbodem voor ontwikkeling. Door goed te luisteren zijn we in staat om te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Als de klant een wens heeft komt deze op de roadmap. Hoe meer klanten deze wens hebben, hoe eerder we deze ontwikkelen.

 

U kunt ook bijdragen door toekomstige producten in bèta te testen en/of door deel te nemen aan onze gebruikersgroep die ieder kwartaal wordt georganiseerd en waarmee we samen nadenken over hoe we ons softwarepakket nog beter, intuïtiever of efficiënter kunnen maken.

4 We leveren geweldige support

Het streven naar gelukkige klanten maakt dat we steeds kijken naar hoe we hen beter en sneller kunnen helpen. Wij maken het verschil met onze geweldige support. Van eenvoudig op te lossen vraagstukken tot lastige technische uitdagingen: we houden niet op met supporten tot alles weer werkt.

 

Support waarbij u geholpen wordt door vakidioten met ruime ervaring in de branche en die daardoor direct weten wat u bedoelt en weten waar ze het over hebben. Door persoonlijk en specialistisch advies te geven zonder keuzemenu’s en lange wachttijden.

5 Persoonlijke groei is het doel

Wij maken fouten, gelukkig wel, daar zijn we mensen voor. Fouten maken moet. Van die fouten leren we en die gebruiken we om zaken te veranderen, te verbeteren. Door die fouten worden we juist iedere dag een beetje beter, slimmer en leuker.

 

Die continue verandering wordt niet gestuurd door managers: iedereen die bij NEXTlegal werkt is prima zelf in staat om de juiste beslissingen te nemen over de zaken waar hij of zij het meeste verstand van heeft. De mensen die bij NEXTlegal werken worden daarom ook kenmerkt door een Growth Mindset.

 

“Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.” — Albert Einstein

Ons team

Samen met meer dan 30 collega’s staan wij dagelijks voor u klaar. Nieuwsgierig wie dit zijn?

Wij stellen ze graag aan u voor

Versterking

Wil je ook bij deze mooie club horen? Wij zoeken altijd versterking!