Inzicht in uw omzet, juist nu!

Inmiddels werken we alweer een aantal weken massaal vanuit huis. Ook advocaten en notarissen werken sinds de coronacrisis meer en meer vanuit huis. Zoomen is inmiddels een werkwoord geworden.

Zo ook bij NEXTlegal. We overleggen digitaal met collega’s, geven online trainingen aan nieuwe kantoren die gaan werken met onze software en zorgen op afstand ervoor dat al onze kantoren kunnen blijven doen waar ze goed in zijn; het helpen van hun klanten. Samen met onze systeembeheer partners zorgen we ervoor dat iedereen gemakkelijk en snel – overal waar zij willen -kunnen werken met NEXTmatters, NEXTassyst of FORTUNA. En dit alles tijd- en plaats onafhankelijk.

Inzicht in de bedrijfsvoering
Het nieuwe werken zoals dat realiteit is sinds de coronacrisis, brengt met zich mee dat het nog belangrijker is geworden om inzicht te hebben in het financiële reilen en zeilen van uw kantoor. Voor een gezonde bedrijfsvoering was dit inzicht al essentieel, maar door het nieuwe werken en door de mogelijk verminderde omzet is dit inzicht nog belangrijker geworden.

Wat is de financiële stand van zaken van uw kantoor? Wie draagt wat bij aan de omzet, welke partijen zijn voor u belangrijk en hoeveel tijd besteedt u eigenlijk aan een akte of een pleitnota? Waar laat u omzet liggen en waar verdient u juist meer dan verwacht?

Kortom, hoe staat u er nu echt voor en hoe zorgt u ervoor dat u ook in dit coronatijdperk zwarte cijfers blijft schrijven.

Business Intelligence
Om u hierbij te helpen en een compleet inzicht te krijgen in de financiële stand van zaken van uw kantoor om zo beter te kunnen sturen, biedt NEXTlegal een uitgebreide Business Intelligence tool. Met de NEXTcontroller voor NEXTmatters en NEXTassyst, en de FORTUNA Controller voor FORTUNA, beschikt u over uitgebreide en interactieve rapportages over bijvoorbeeld uren, omzet, tarieven, prestaties en andere cijfers waarop u wilt sturen.

Deze tools bieden u analyses van – en inzicht in – de belangrijkste gegevens. Op basis van deze analyses geeft u richting aan uw organisatie en medewerkers. Niet langer op basis van onderbuikgevoelens en geknutselde formules, maar met in de praktijk geteste analyses speciaal ontwikkelt voor advocaten- en notariskantoren.

Hulp
Mocht u naast de uitgebreide standaard analyses nog behoefte hebben aan extra analyses, of wilt u sparren met één van onze financieel specialisten? Dat kan! Onze collega’s staan altijd voor u klaar om op afstand met u mee te denken om zo meer inzicht te krijgen in het functioneren van uw kantoor. En omdat wij onze kantoren graag willen steunen, betaalt u tijdens deze coronatijd voor deze uren maar 50% van de tijd.

Mogen wij u helpen? Laat het ons dan direct weten!