Betalingen automatisch verwerkt in de boekhouding met NEXTprofit+

Met de komst van het elektronische bankafschrift is al een groot deel van de handmatige invoer bij het verwerken van betalingen in de administratie verdwenen. Wij vonden het tijd voor een volgende stap!

Maak kennis met onze nieuwe module NEXTprofit+. Door slim gebruik te maken van NEXTprofit+ (een functionaliteit van NEXTassyst in samenwerking met AFAS Profit) kunnen we de handmatige invoer voor het verwerken van betalingen met maar liefst 80% verminderen.

De voordelen van NEXTprofit+

  • Minder invoer, meer tijd

    Door automatische herkenning van het dossiernummer in het bankafschrift wordt elke betaling direct aan het juiste dossier gekoppeld.

  • Nauwkeurige verwerking

    Betalingen worden foutloos verwerkt. Geen menselijke fouten meer bij het overtypen van gegevens.

  • Naadloze samenwerking

    De integratie tussen NEXTassyst en AFAS Profit zorgt voor een soepele workflow. Bij het aanmaken van een SEPA-bestand wordt het dossiernummer automatisch toegevoegd aan de omschrijving.

  • Aparte aandacht voor ontvangsten

    Ontvangsten worden bewust niet automatisch geboekt. Omdat deze vaak uit meerdere bronnen komen, is extra controle hier belangrijk voor de juistheid.

Hoe werkt NEXTprofit+?

AFAS herkent automatisch het dossiernummer in de omschrijving van het bankafschrift. Hierna worden betalingen automatisch op het juiste dossier geboekt. Dit proces is 100% foutloos en razendsnel. Bij het aanmaken van een betaalbestand (SEPA) in NEXTassyst wordt het dossiernummer bovendien automatisch aan de omschrijving toegevoegd.

Klaar voor een slimmere administratie?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van NEXTprofit+ of een voorstel op maat ontvangen? Laat uw gegevens achter en wij nemen snel contact met u op. Met NEXTprofit+ wordt uw boekhouding een stuk efficiënter.