Automatische registratie van gesprekken
Alle telefoontjes worden vastgelegd, inclusief datum, tijd en duur. Handmatig bijhouden is verleden tijd.
NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken direct toevoegen aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op.
Met de integratie van het telefoonsysteem in NEXTassyst of NEXTmatters kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.
Alle telefoontjes worden vastgelegd, inclusief datum, tijd en duur. Handmatig bijhouden is verleden tijd.
Door nummerherkenning ziet u meteen wie er belt. NEXTassyst of NEXTmatters opent automatisch de juiste relatiekaart.
Gesprekken die u registreert, kunt u met één klik declareren. Geen verloren tijd meer.
Niet bereikbaar? Maak een terugbelverzoek aan, direct gekoppeld aan de juiste relatie.
Indien gewenst kunt u gesprekken opnemen voor naslag of kwaliteitscontrole.
Bekijk in de video hoe NEXTcall naadloos integreert met uw telefooncentrale en NEXTassyst of NEXTmatters.
NEXTcall is een geïntegreerde oplossing die alle gespreksgebonden informatie direct inzichtelijk maakt. Dit betreft onder andere organisatienaam, contactpersoon, dossier en contactmomenten. Deze informatie kunt u vervolgens gebruiken voor uw declaraties.
Nee, dankzij de integratie worden uw telefonische contactmomenten zichtbaar binnen NEXT. Hiervoor is geen extra software vereist.
Ja, alle gesprekken worden geregistreerd, zowel via de desktop als de mobiele applicatie. Deze gesprekken kunnen aan relevante dossiers worden gekoppeld. Er zijn standaard rapportages beschikbaar voor inzicht in het belverkeer, met de mogelijkheid tot maatwerk rapportages.
Uw NEXT relatiebestand vormt de basis van het adresboek. Gebruikers hebben daarnaast de mogelijkheid om een persoonlijk adresboek samen te stellen door relaties als favoriet te markeren.
Uw ICT-partner hoeft niks te doen. Onze partner Helder Telecom regelt de volledige integratie.
NEXTlegal factureert de NEXTcall module tegen een vast maandelijks bedrag, onafhankelijk van het aantal gebruikers. Helder Telecom verzorgt de facturering van de maandelijkse gebruikerslicenties voor Helder Managed Xelion.
Ja, NEXTcall werkt exclusief met Xelion vanwege het strategische partnership tussen NEXTlegal, Xelion en Helder Telecom. Deze exclusieve samenwerking stelt ons in staat om een hoogwaardige, onderhoudbare en beheersbare oplossing te bieden.
Wilt u ook slimmer telefoneren? Ontdek wat NEXTcall voor uw kantoor kan betekenen. NEXTcall zorgt voor overzicht, snelheid en gemak. Alles wordt automatisch gekoppeld en verwerkt, zonder dat u er extra handelingen voor hoeft te verrichten.
“Doordat we direct zien wie er belt, krijgt onze dienstverlening net wat extra jus. Elk telefoontje wordt automatisch aan het juiste dossier gekoppeld. Geen verloren tijd meer. Deze tool is simpel, maar maakt echt het verschil.”