De beller wordt sneller met NEXTcall
NEXTcall registreert inkomende en uitgaande telefoongesprekken op vaste en mobiele telefoons. Het systeem houdt de tijd bij, administreert deze en u kunt gesprekken direct toevoegen aan het juiste dossier. Dit levert u naast gemak ook veel tijds- en efficiëntiewinst op.
Met de integratie van het telefoonsysteem in NEXTassyst of NEXTmatters kunt u klantvriendelijker, sneller en efficiënter werken. Hierdoor hoeft u minder zelf te doen en houdt u meer tijd over voor inhoudelijke werkzaamheden.

De voordelen van NEXTcall
- Inkomende en uitgaande gesprekken automatisch administreren
- Geadministreerde gesprekken gemakkelijk declareren
- Via nummerherkenning zien wie er belt
- NEXTmatters of NEXTassyst toont direct de juiste relatiekaart
- Optie om gesprekken op te nemen
- Aanmaken van terugbelverzoek
Hoe werkt NEXTcall
Veelgestelde vragen
NEXTcall is een geïntegreerde oplossing die alle gespreksgebonden informatie direct inzichtelijk maakt. Dit betreft onder andere organisatienaam, contactpersoon, dossier en contactmomenten. Deze informatie kunt u vervolgens gebruiken voor uw declaraties.
Nee, dankzij de integratie worden uw telefonische contactmomenten zichtbaar binnen NEXT. Hiervoor is geen extra software vereist.
Ja, alle gesprekken worden geregistreerd, zowel via de desktop als de mobiele applicatie. Deze gesprekken kunnen aan relevante dossiers worden gekoppeld. Er zijn standaard rapportages beschikbaar voor inzicht in het belverkeer, met de mogelijkheid tot maatwerk rapportages.
Uw NEXT relatiebestand vormt de basis van het adresboek. Gebruikers hebben daarnaast de mogelijkheid om een persoonlijk adresboek samen te stellen door relaties als favoriet te markeren.
Uw ICT-partner hoeft niks te doen. Onze partner Helder Telecom regelt de volledige integratie.
NEXTlegal factureert de NEXTcall module tegen een vast maandelijks bedrag, onafhankelijk van het aantal gebruikers. Helder Telecom verzorgt de facturering van de maandelijkse gebruikerslicenties voor Helder Managed Xelion.
Ja, NEXTcall werkt exclusief met Xelion vanwege het strategische partnership tussen NEXTlegal, Xelion en Helder Telecom. Deze exclusieve samenwerking stelt ons in staat om een hoogwaardige, onderhoudbare en beheersbare oplossing te bieden.
Wat vinden onze klanten van NEXTcall?
“Doordat we direct zien wie er belt, krijgt onze dienstverlening net wat extra ‘jus’. Bovendien wordt ieder telefoontje nu automatisch op het betreffende relatie geregistreerd. Dit voorkomt het lekken van tijd. Prachtig, hoe een kleine tool een dergelijk verschil kan maken. Deze toepassing is recht toe, recht aan. Het is een gecombineerde integratie tussen NEXT en de Xelion telefooncentrale van Helder Telecom & ICT diensten een grote impact maakt."