Flexibeler, efficiënter en niet plaatsgebonden werken!

In een wereld waar tijd kostbaar is en veiligheid voorop staat, brengt de XpertID App de oplossing voor het identificatieproces buiten het kantoor voor zowel notarissen en advocatuur alsmede hun cliënten. Maak kennis met een identificatieproces dat niet alleen snel en gemakkelijk is, maar ook de integriteit en nauwkeurigheid waarborgt die essentieel zijn voor uw rol als notaris en poortwachter.

< Naam > – notaris bij < bedrijfsnaam >

“Sinds we de XpertID App gebruiken zijn we veel flexibeler richting onze cliënten. We versnellen het identificatieproces, wat een win-win is voor zowel ons notariskantoor als de cliënt”.

Voordelen XpertID App
  • Gemak onderweg: Met de smartphone-app (beschikbaar voor Android en iOS) kunt u nu eenvoudig ID-documenten controleren, waar u ook bent.
  • Naadloze synchronisatie: De gescande gegevens worden automatisch verwerkt in NEXTassyst, precies zoals u op kantoor gewend bent met de WID-scanner van Restport technologies.
  • Privacy gegarandeerd: We respecteren de privacy van uw kantoor en uw cliënten. Alle gescande gegevens blijven binnen uw kantoor en worden NIET gedeeld met derde partijen.
  • Wereldwijde compatibiliteit: Met de app kunt u ID-documenten van over de hele wereld controleren.
  • Verifieer met vertrouwen: De in de app geïntegreerde referentie documentendatabase stelt u in staat om ID-documenten nauwkeurig te verifiëren op basis van hun echtheidskenmerken.

Hoe werkt het?

Hoe werkt de XpertID App in de praktijk? Bekijk het in deze video:

Xpert ID App activeren

De XpertID App download u in de App Store-app of Google Play Store-app.

Interesse? Mail ons zodat wij u direct kunnen helpen!

Benieuwd hoeveel of de XpertID App ook geschikt is voor u?

Wij denken graag met u mee!

Bel ons. Wij zijn bereikbaar op 088 20 34 320 of